Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

Αλεξανδρούπολη

Σήμερα, θα ξεκινήσω μια καινούργια ενότητα στο blog μου "Ότι μας αρέσει..", η οποία θα ονομάζεται ΤΑΞΙΔΙΑ. Στην ενότητα αυτή, θα σας παρουσιάζω φωτογραφίες από τα ταξίδια μου. Μέσα από τις φωτογραφίες, θα μπορείτε να δείτε τι μου κέντρισε την προσοχή και θέλησα να το αποτυπώσω σε μια φωτογραφία για να το θυμάμαι. Ελπίζω μέσα από τα μάτια μου, να δείτε μέρη που σας αρέσουν και δεν τα έχετε επισκεφτεί, και ίσως ένα από τα επόμενα ταξίδια σας να είναι κάποιο από αυτά . . .
Φέτος, στις διακοπές επισκέφτηκα αρκετά μέρη. Σε κάποια από αυτά είχα ξαναπάει, ενώ σε κάποια άλλα όχι. Σε κάποια από αυτά κάθισα αρκετές ημέρες, σε κάποια λίγες ημέρες, ενώ σε κάποια αλλά μόνο λίγες ώρες. Θα ξεκινήσω με την Αλεξανδρούπολη. Σταδιακά, σε επόμενες αναρτήσεις μου, θα σας παρουσιάσω τα υπόλοιπα μέρη, καθώς και αλλά μέρη που επισκέφτηκα σε προηγούμενα χρόνια.
Η Αλεξανδρούπολη, όπως γνωρίζουμε όλοι, είναι η πρωτεύουσα του νομού 'Έβρου, στην Θράκη και συνορεύει με την Βουλγαρία και την Τουρκία. Απέχει 840 χιλιόμετρα από την Αθήνα και 340 χιλιόμετρα από την Θεσσαλονίκη. Έχει αεροδρόμιο, λιμάνι, σιδηροδρομικό σταθμό, ενώ οδικώς μπορεί να φτάσει κάποιος εκεί μέσω της Εγνατίας Οδού.
Κατά την γνώμη μου, η Αλεξανδρούπολη είναι μια σύγχρονη πόλη, στην οποία μπορεί να βρει κάποιος ότι ζητήσει. Πολύ καλή εντύπωση μου έκανε ότι τους καλοκαιρινούς μήνες στον παραλιακό δρόμο απαγορεύεται η κυκλοφορία αυτοκινήτων και μηχανών για μερικές ώρες το απόγευμα και το βραδάκι, με αποτέλεσμα να μπορεί ο οποιοσδήποτε ξέγνοιαστος να κάνει βόλτες στον δρόμο και να θαυμάζει την θάλασσα και τον φάρο. Στον δρόμο αυτό υπάρχουν καφετέριες και ταβέρνες. Επίσης, καλή εντύπωση μου έκανε ο ποδηλατοδρόμος που υπάρχει στον κεντρικό δρόμο της πόλης.
Στην συνέχεια, ακολουθούν κάποιες φωτογραφίες της Αλεξανδρούπολης.
 
Ο φάρος της Αλεξανδρούπολης
Ο φάρος της Αλεξανδρούπολης
Ο παραλιακός δρόμος που κλείνει και γίνεται πεζοδρόμος
Ο παραλιακός δρόμος που κλείνει και γίνεται πεζοδρόμος

Ο ποδηλατόδρομος στον κεντρικό δρόμο της Αλεξανδρούπολης
Η παραλία της Αγίας Παρασκευής
Η παραλία της Αγίας Παρασκευής
 
Blog Widget by LinkWithin

3 σχόλια:

  1. Καλώς σε βρηκα Ελένη μου, αγαπώ όλη την Ελλάδα αλλά λίγο περισσότερο την Θράκη μια και ειμαι απο την Ξάνθη.. Ειναι ομορφη η Αλεξανδρούπολη! Πολύ ωραία η ανάρτηση σου..! Φιλιά απο Τορόντο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ Eri, ακολουθούν και άλλες αναρτήσεις με Θράκη, ελπίζω να σου αρέσουν και αυτές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Αλεξανδρούπολη είναι πολύ όμορφη πόλη για όποιον σκοπεύει να την επισκεφτεί διότι έχει όλα αυτά που ζητάει ο επισκέπτης, αξιοθέατα, παραλίες, ξενοδοχεία, εστιατόρια και ταβέρνες, ωραίες καφετέριες και κέντρα διασκέδασης . Στη σελίδα http://alexandroupoli.orgfree.com/?lang=gr θα βρείτε όλες τις πληροφορίες που σας ενδιαφέρουν με λεπτομέρεια και αναλυτική παρουσίαση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή