Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Τop Ten

Γεια σας.
Έξω κάνει κρύο, φυσάει, έχει συννεφιά και εγώ αποφάσισα να παίξω ένα παιχνιδάκι που μου πρότεινε η blogοφίλη μου Βερόνικα από το πολύ ενδιαφέρον blog της "VM desi gnblogg". Την ευχαριστώ πολύ που με επέλεξε και ξεκινάω...
  1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ: "Στέλλα Βιολάντη"  - Γρηγόρης Ξενόπουλος, γενικά, από μικρή μου άρεσαν τα βιβλία του Ξενόπουλου.
  2. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΠΟΛΗ: Χανιά, αν και δεν κατάγομαι από εκεί, από την πρώτη μου επίσκεψη ένιωσα να τα ερωτεύομαι, αργότερα έμεινα κάποια χρόνια εκεί και ο έρωτας δυνάμωσε…
  3. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΓΛΥΚΟ:  Σοκολάτα και παγωτό, δεν τα ξεχωρίζω…
  4. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΡΩΜΑ:  Έχω τρία αγαπημένα αρώματα, τα οποία συνηθίζω να φοράω. Κάθε φορά η επιλογή μου εξαρτάται από την διάθεση, την εποχή, τον καιρό… Το καλοκαίρι επιλέγω κυρίως το "Live Luxe Jennifer Lopez",  το οποίο έχει ένα άρωμα φρούτων που μου αρέσει πολύ, το χειμώνα επιλέγω ένα αντρικό άρωμα το "Dark Blue Hugo Boss"  και παντός καιρού, ανάλογα με την διάθεση μου, αν θέλω να νιώσω πιο θηλυκή, επιλέγω το "Flower by Kenzo".
  5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ BLOG:  Δύσκολο να επιλέξω ένα αγαπημένο blog, διότι δεν τα ξεχωρίζω… Όλα είναι αγαπημένα, το καθένα έχει θέματα που με συν αρπάζουν, γι’ αυτό επιλέγω και τα διαβάζω…
  6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΠΟΤΕΣ: Πέρυσι αγόρασα ένα ζευγάρι μαύρες μπότες με ψηλό τακούνι, που είτε μπορώ να τις φορώ πάνω από το γόνατο, είτε γυρίζοντας το πάνω μέρος,  γίνονται μπότες κάτω από το γόνατο….
  7. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ: Χανιά
  8. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ: Κάπου που να βλέπω θάλασσα, με καλή παρέα πάντα!!!
  9. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ: Παστίτσιο
  10. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:  "Οι καλύτερες μου φωτογραφίες -Αύγουστος 2011", πείτε με «ψώνιο», αλλά μου αρέσουν πολύ αυτές οι φωτογραφίες και επειδή θέλω να αναφέρω και μια συνταγή, θα αναφέρω τα αγαπημένα μου μπισκότα "Μπισκότα με κομματάκια σοκολάτας και καραμελωμένα αμύγδαλα" και στις δυο εκδοχές που προτείνω, αν δεν τα έχετε φτιάξει ακόμα, να τα δοκιμάσετε, θα σας αρέσουν σίγουρα.
Με τη σειρά μου προσκαλώ και εγώ 8 blogοφίλες μου από αγαπημένα blogs, να συμμετάσχουν στο παιχνίδι:
  1. Την Ερμιόνη από το blog “The one withall the tastes...”.
  2. Την  Fotolabida από το  από το blog fotolabida1”.
  3. Την Πέλα και την Σόφη από το blog That'sEat!”.
  4. Tην Λίλα από το blog Τα λιλά της Λίλας”.
  5. Την Κική από το blog Tante Kiki”.
  6. Την Εύα από το blog “LIVE THE LIFE”.
  7. Την Μάριον από το blog Μαγειρική (&) Τέχνη!
  8. Την ‘Ερη από το blog Captain Cook”. 
Blog Widget by LinkWithin

4 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ELENA!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ για την πρόσκληση φιλενάδα! κι ότι ετοιμαζόμασταν να το παίξουμε. φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελενά μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες! Θα το φτιάξω και εγώ αυτη τη βδομάδα! Φιλάκια πολλά, καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή