Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Ενα ακόμα βραβείο

Γεια σας...
Τις προάλλες που επισκέφτηκα το blog μου, με περίμενε ένα βραβείο από την καινούρια μου blogοφίλη Χριστιάνα, από το πολύ ενδιαφέρον όσον αφορά θέματα ομορφιάς blog της "Πινελιές στο πρόσωπο από την Χριστιάνα". Χριστιάνα σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
Το βραβείο είναι το : "The versatile blogger". 
Όπως κάθε βραβείο, έτσι και αυτό ακολουθείται από κάποιους κανόνες. Αρχικά, θα πρέπει να αναφέρω 7 πράγματα για εμένα που δεν γνωρίζετε και να μοιράσω το βραβείο σε άλλους 15 bloggers.Ξεκινώ λοιπόν να αναφέρω τα 7 πράγματα που δεν ξέρετε για εμένα: 
  1. Λατρεύω το κόκκινο χρώμα.
  2. Βέβαια... συνηθίζω να φοράω μαύρα.
  3. Φοβάμαι τον θάνατο, όχι τόσο τον δικό μου, αλλά αγαπημένων προσώπων.
  4. Δεν έχω καλή σχέση με το τηλέφωνο, κάποιες φορές ξεχνάω που το έχω και άλλες φορές μου τηλεφωνούν και βλέπω τις κλήσεις ώρες μετά...
  5. Δεν μου αρέσει να φοράω ρολόγια, όταν χρειάζομαι ρολόι, χρησιμοποιώ το ρολόι του κινητού τηλεφώνου. 
  6. Είμαι πολύ συνεπής στα ραντεβού μου. 
  7. Έχω πρόβλημα με το να καταπίνω μεγάλα ή μεσαίου μεγέθους χάπια.
Τώρα θα πρέπει και εγώ με την σειρά μου να μοιράσω το βραβείο αυτό σε άλλους 15 bloggers. Το βραβείο αξίζει σε κάθε blogger. Θα ήθελα να το μοιράσω σε όλους εσάς που διαβάζω, αλλά, σκέφτηκα ότι κάποιους από εσάς σας γνωρίζω καλύτερα και θα προσπαθήσω να επιλέξω bloggers που δεν έχω δώσει ξανά βραβείο ή που έχω γραφτεί πρόσφατα στα blogs τους ως αναγνώστρια ή αυτοί στο δικό μου, για να τους γνωρίσω καλύτερα. Άρα το παιχνίδι θα συνεχίσουν οι bloggers των παρακάτω 15 blogs:
  1. "Φτιάχνω κάτι" 
  2. "Cook with elena" 
  3. "Light Sintages" 
  4. "Owl Mommy"
  5. "Η μαγειρική μου"
  6. "Μια φορά και ένας Δανός"
  7. "Allaxeto!"
  8. "Λαχταριστές Συνταγές"
  9. "Executive cooking"
  10. "Μπόμπιρες εν δράσει.."
  11. "Κατερινάκι"
  12. "Να λείπει το ... βύσσινο!"
  13. "Μυστήρια από τη σκοτεινή κουζίνα"
  14. "Λαμπρούκα"
  15. "Made by me....."
Φιλιά!
 Υ.Γ. Ελπίζω να βρω λίγο χρόνο για μια νέα ανάρτηση, σύντομα. Τον τελευταίο καιρό, όλο τρέχω, είμαστε σχεδόν στο παραπέντε να μετακομίσουμε στο σπίτι μας, μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα που κράτησε η ανακαίνιση του και όπως καταλαβαίνεται οι δουλειές τόσο οι εντός όσο και οι εκτός του σπιτιού τρέχουν και ο χρόνος είναι λίγος και δεν φτάνει. Φανταστείτε η συγγραφή της συγκεκριμένης ανάρτησης μου πήρε αρκετές μέρες. Πάντως κάθε μέρα ξεκλέβω λίγο χρόνο και επισκέπτομαι τα blogs σας, και αν κάποια ανάρτησή σας με ενθουσιάσει πολύ αφήνω και το αντίστοιχο σχόλιο. Καλό απόγευμα...
Blog Widget by LinkWithin

32 σχόλια:

  1. Καλησπέρα!!!!!Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο,να είσαι πάντα καλά!!!Μου άρεσε πολύ αυτά που έγραψες στο ότι έγραψες κάποια πράγματα για να ξέρουμε για σένα...Θέλω να σου πώ ότι έτσι είμαι κι εγώ στα ''1,3,6,7''....ειδικά στο 7,πολύ πρόβλημα!!!!Σ'ευχαριστώ πολύ και πάλι!!!Θα κάνω κι εγώ την ανάρτηση,όσο πιο γρήγορα μπορώ!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελένη, είναι ενδιαφέρον να γνωρίζεις ανθρώπους με κοινές απόψεις, επιλογές ή χαρακτηριστικά. Το 7 με ταλαιπωρεί αρκετά όταν χρειάζεται να λάβω μια αγωγή από κάποιον γιατρό. Περιμένω και την δική σου ανάρτηση, όταν μπορέσεις. Φιλιά, καλό απόγευμα…

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστώωωωωω! Και τι ωραία τα έγραψες, μάθαμε κάτι και για σένα! Πάω να δουλέψω και τα δικά μου!
    Χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέρα διάβασα την ανάρτηση σου για τα βραβεία που έλαβες. Συγχαρητήρια γιατί εκτός από το δικό μου είδα ότι είχες λάβει και από το blog "Ιστορίες της μαμάς μου & του μπαμπά μου." Χάρηκα που έμαθα και εγώ τόσα πολλά για εσένα, καλό απόγευμα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι cook που λατρεύεις και εσύ το κόκκινο. Εμένα σαν χρώμα μου βγάζει ένταση, πάθος και άλλα συναισθήματα, μου αρέσει σαν χρώμα σε παπούτσια, αξεσουάρ ή αντικείμενα στο σπίτι. Καλό απόγευμα, φιλιά…

      Διαγραφή
  4. Έλενα σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο!!!
    Ήταν μια όμορφη έκπληξη για 'μένα σήμερα!!
    Μου έδωσες την ευκαιρία να δω και τις άλλες σελίδες που είναι επίσης πολύ ενδιαφέρουσες.
    Είμαι και εγώ σε περίοδο μετακόμισης και σε καταλαβαίνω απόλυτα.. Μια διαδικασία το μάζεμα από ένα διαμέρισμα και πάλι από την αρχή για το συγίρισμα στο άλλο..! Αλλά υπομονή θέλει και θα περάσει!
    Θα γράψω και εγώ την αντίστοιχη ανάρτηση όσο πιο σύντομα μπορώ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη χαίρομαι που σε ευχαρίστησε το βραβείο και σου άρεσαν και οι άλλες σελίδες που γνώρισες μέσω εμού. Σου εύχομαι και εσένα υπομονή για την μετακόμιση σου, με το καλό να μπεις και να χαρείς το νέο σου σπιτάκι. Περιμένω την ανάρτηση σου, όταν μπορέσεις! Φιλιά, καλό απόγευμα..

      Διαγραφή
  5. Γειά σου Έλενα και χίλια ευχαριστώ για το πρώτο βραβείο που παίρνει το blog μου και μου το δίνεις εσύ!!!!
    Δεν το πιστεύω ότι πήρα βραβείο! Δεν έχω ξαναπάρει και δεν ξέρω τι να κάνω για να είμαι ειληκρινής.
    Απ΄ ότι κατάλαβα πρέπει να κάνω μια ανάρτηση σαν τη δική σου πάνω κάτω?? Να γράψω δηλαδή 7 πράγματα που δεν γνωρίζουν οι άλλοι για μένα και να το δώσω με τη σειρά μου και εγώ σε άλλα 15 blogs? Επίσης πρέπει να το αναρτήσω στη δεξιά μεριά του ιστολογίου μου, ε?? Αν είναι να κάνω κάτι ακόμα, ενημέρωσέ με σε παρακαλώ. Συγνώμη, αλλά είναι η παρθενική μου φορά και είναι σημαντικό που μου το προσφέρεις εσύ!!
    Φιλιά πολλά, να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσαυγή χαίρομαι που σου έδωσα το πρώτο βραβείο σου, έχεις ένα πολύ ενδιαφέρον και αξιόλογο blog. Συγχαρητήρια και για το δεύτερο βραβείο που έλαβες από την Βέρα. Διάβασα την ανάρτηση σου , μην ανησυχείς όλα τα κατάλαβες σωστά και το απέδειξες αν κρίνω από την θαυμάσια ανάρτηση σου. Καλό απόγευμα, φιλιά..

      Διαγραφή
  6. Ελενα καλορίζικο το βραβειακι σου!!!! Και με το καλό να μετακομίσετε στο σπιτάκι σας! Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Τζένη, να είσαι καλά. Φιλιά, καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα κοριτσάκι,σ'ευχαριστώ πολύ για την τιμή που έκανες σε μ'ένα και το blog μου!Παίρνω το βραβειάκι μου με πολύ χαρά και με την πρώτη ευκαιρία θα το αναφέρω!Σ'ευχαριστώ και χάρηκα που βρεθήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λαμπρινή, μου αρέσει πολύ το blog σου, παρουσιάζεις μέσα από αυτό πολύ ενδιαφέρουσες ιδέες . Θα περιμένω και την δική σου ανάρτηση. Φιλιά, καλό απόγευμα…

      Διαγραφή
  8. Η μόνη μας διαφορά είναι στο χρώμα. Λατρεύω το μωβ και τις αποχρώσεις του. Μα σε όλα τα άλλα ίδιες....Παίρνω το βραβειάκι μου και φεύγω. Σέυχαριστώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα είναι πολύ όμορφο και το μωβ, εγώ το προτιμώ στις σκούρες του αποχρώσεις. Χαίρομαι που βλέπω ότι έχω κοινά στοιχεία ή προτιμήσεις με τις blogφίλες μου. Είδα την ανάρτηση σου, καλό απόγευμα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Σ ευχαριστω πολυ!!!! Από το 3 και κατω ειναι σαν να μιλας και για μενα!
    Ειδικα τα 5, 6, 7 ειναι ΟΛΟΙΔΙΑ!!! Τα διαβασα κι εμεινα με το στομα ανοιχτο από την εκπληξη!!!!
    Με την πρωτη ευκαιρια θα το παραλαβω και επισημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπινίκη , είναι πολύ όμορφο που έχω τόσα κοινά με πολλές από τις blogφίλες μου, να πω την αλήθεια μου κάνει εντύπωση που βρήκα και άλλους με το ίδιο πρόβλημα (7). Παίρνω κουράγιο, δεν είμαι μόνη μου… Περιμένω και την δική σου ανάρτηση, καλό απόγευμα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Ευχαριστώ και εγώ με τη σειρά μου και πραγματικά εύχομαι τα καλύετρα σε όλους τους μπλογκοφίλους και καλές δημοσιεύσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Malgeo, συμφωνώ μαζί σου καλές και ενδιαφέρουσες δημοσιεύσεις σε όλους τους blogφίλους. Διάβασα και την δική σου ανάρτηση, καλό απόγευμα! Φιλιά…

      Διαγραφή
  11. Γειά σου Έλενα και σ' ευχαριστώ για το βραβείο!
    Το παιχνίδι αυτό το έχω παίξει κι εγώ, στα 2, 4 και 6 μοιάζουμε! :)
    Έριξα μια πρόχειρη ματιά και στις συνταγές σου, μου αρέσει που υπάρχουν και light αλλά και αμαρτωλές σοκολατένιες!
    Καλή συνέχεια, καλή δύναμη και θα τα λέμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Dark Chef θέλω να σου εξομολογηθώ ότι περίμενα να μοιάζουμε στο 2 : ). Χαίρομαι που σου άρεσε το blog μου, έχω αδυναμία στην σοκολάτα και νομίζω ότι φαίνεται από τις αναρτήσεις μου… Καλή συνέχεια και σε εσένα. Ελπίζω να τα λέμε συχνά, φιλιά! Καλό απόγευμα..

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι Έλενα! Ομολογώ ότι ταυτίστηκα μαζί σου σε αρκετά σημεία! Για την ακρίβεια σε όλα εκτός από το 1!!! :)
    Άντε με το καλό και η μετακόμιση! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ερμιόνη. Χάρηκα που ταυτίζονται οι απόψεις – προτιμήσεις μας. Καλό απόγευμα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Elena , Σε ευχαριστώ θερμά για την τιμή μου μου κάνεις να μου χαρίσεις αυτό το βραβείο , με το αγαπημένο μου πράσινο χρώμα!
    Βλέπω, ταιριάζουμε στα σημεία 3, 6 και 7 φίλη μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καρπαθάκι, μου αρέσει το blog σου και το επισκέπτομαι συχνά. Περιμένω την ανάρτηση σου, όταν μπορέσεις. Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. καλησπέρα και απο εμένα κοπιάστε να σας κεράσω όχι ένα αλλά δύο βραβεία για το όμορφο blog σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόνια σε ευχαριστώ πολύ για τα βραβεία, έχω λάβει το ένα ήδη, αλλά το “kreativ blogger” όχι. Μόλις βρω χρόνο θα γράψω την αντίστοιχη ανάρτηση. Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητηρία για το βραβείο σου! ξέρουμε κι εμείς από μετακομίσεις και συμπάσχουμε! ελπίζουμε να βρεις τον ελεύθερο χρόνο που χρειάζεσαι! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ελενάκι τώρα βρήκα χρόνο να δώσω παρακάτω το βραβείο σου! Μακάρι να συνεχίσεις να παίρνεις βραβεία και ας θέλουν λίγο χρόνο μετά :) Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη εύχομαι και στο δικό σου blog να λαμβάνει βραβεία. Πολλά φιλιά και σε σένα. Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή