Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Χταπόδι ξυδάτο και ριγανάτο

Περιγραφή:
Δεν ξέρω για εσάς, εγώ τρελαίνομαι για θαλασσινά και ψάρια. Είναι το καλύτερο μου στο τραπέζι. Σήμερα θα σας δώσω μια νηστίσιμη, ελαφριά από θέμα θερμίδων, πολύ νόστιμη και με λίγα υλικά συνταγή.

Υλικά:
1 χταπόδι (εγώ χρησιμοποίησα ένα χταπόδι με καθαρό βάρος γύρω στα 900 γρ.)
½ με1 ποτήρι νερό
2 κουταλιές της σούπας λάδι
ρίγανη
πιπέρι
1 κουταλιά της σούπας ή και παραπάνω (ανάλογα την προτίμηση) ξύδι

Εκτέλεση:
  1. Πλένουμε καλά και καθαρίζουμε το χταπόδι.
  2. Σε μια κατσαρόλα βάζουμε το χταπόδι και προσθέτουμε μισό με ένα ποτήρι νερό. Αρχικά το έχουμε σε δυνατή φωτιά, μέχρι να πάρει 1 βράση. Έπειτα το βράζουμε σε χαμηλή φωτιά για περίπου 1 ώρα, μέχρι να βράσει καλά.
  3. Αφού έχει βράσει το χταπόδι μας, το καθαρίζουμε από την πέτσα, βγάζουμε το στόμα και την σακούλα αν δεν την τρώμε.
  4. Το κόβουμε σε κομμάτια.
  5. Σε μια καθαρή κατσαρόλα, βάζουμε 2 κουταλιές της σούπας λάδι μαζί με το χταπόδι. Προσθέτουμε λίγο πιπέρι και λίγη ρίγανη, το ανακατεύουμε και το αφήνουμε για 2-3 λεπτά να τσιγαριστεί.
  6. Προσθέτουμε περίπου 1 κουταλιά της σούπας ξύδι και σβήνουμε την φωτιά ή το μάτι της κουζίνας.
  7. Με την ανάλογη συνοδεία μπορεί να αποτελέσει γεύμα ή μεζέ για ουζάκι ή τσιπουράκι ή κρασάκι.
Blog Widget by LinkWithin

14 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Έλενα!!!Το χταπόδι είναι απο τα αγαπημένα μου!Όπως και να μαγειρευτεί μου αρέσει πολύ!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ελένη. Και εμένα μου αρέσει το χταπόδι πολύ. Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ολα τα καλά τα έχει! Τρελαίνομαι για χταποδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το χταπόδι μπορεί να μην το πολυσυμπαθώ, αλλά μου αρέσει πολύ η φωτογράφησή του αφ' υψηλού!
    Καλό απόγευμα Ελενάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπώ το χταπόδι... όπως και να είναι!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι εγώ με τα θαλασσινά έχω κόλλημα τρελό!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. mmmmm...ki ego mazi sou filenada, eidika to xtapodi otan einai kalomageiremeno einai to kalytero mou!! mpainei sta ypopsin loipon! filakia polla kai xronia mas polla!
    Y.G den xero ti kollima eixe faei pali xthes o blogger kai to mono pou mou emfanize apo to blog sou itan o titlos...tespa..afou diorthothike

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Πέλα. Δυστυχώς, κάποιες φορές ο blogger τρώει κάποια κολλήματα. Τι να κάνουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή