Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Σοκολατοβραχάκια

Καλημέρα σας, σήμερα σας κερνάω γλυκάκια, σοκολατένια, τραγανά και σούπερ απολαυστικά. Την συνταγή αυτή την έχω στα χέρια μου παραπάνω από μισό χρόνο.  Μας την έδωσε ένας συνάδελφος του άντρα μου. Βρήκα λοιπόν και εγώ την ευκαιρία προχθές και την έφτιαξα για την χθεσινή εορτή του γιου μου. Χρόνια πολλά σε όλους τους "Ορέστηδες"  που γιόρταζαν εχθές και ξεχωριστά χρόνια πολλά στο αστέρι της ζωής μου, τον γιο μου!! Εχθές η ημέρα ήταν αφιερωμένη αποκλειστικά σε αυτόν και είμαι πολύ χαρούμενη που τον είδα να την ευχαριστιέται, να περνάει καλά και να χαμογελάει. Το μεσημέρι φάγαμε οικογενειακά και το βράδυ πήγαμε για bowling, όπου το καταδιασκέδασε αυτός, αλλά και εμείς. Ξετρελάθηκε, χοροπηδούσε, ενθάρρυνε, δυσανασχετούσε όταν κάποιου η μπαλιά δεν ήταν καλή, σκούπιζε τις μπάλες….  Αν και έπαιξε πρώτη φορά μόνος του, εγώ καθώς και μια από τις αδελφές μου χάσαμε από αυτόν.  Φυσικά αν και δεν βγήκε πρώτος (για ακόμη μια φορά κέρδισε ο άντρας μου :( ) του είπαμε ότι κέρδισε!!! Χθες, όταν επιστρέψαμε σπίτι, μου είπε ότι την επόμενη φορά θα με βοηθήσει να κερδίσω εγώ, ενώ σήμερα το πρωί που τον έντυνα για το σχολείο και συζητούσαμε μου είπε ότι κερδίσαμε μαζί. Τον υπεραγαπώ αυτόν τον άνθρωπο, είναι καταληκτικός και όπως καταλαβαίνεται και εγώ είμαι μια μαμά κουκουβάγια, "τυφλωμένη" από τις "χάρες" του παιδιού μου (ευτυχώς προσγειωμένη)!!! Χρόνια του πολλά και καλά και να είναι πάντα υγιής και ευτυχισμένος!!!!!

Υλικά (για 50 κομμάτια περίπου):
100 γρ. φουντουκόψιχα
3 κουβερτούρες μαύρης σοκολάτας των 125 γρ. (375 γρ.)
250 γρ. μερέντα
300γρ. δημητριακά coco pops (με τους κόκκους ρυζιού)

Εκτέλεση:
  1. Τρίβουμε τα φουντούκια στο multi όσο ψιλά ή χοντρά τα θέλουμε.  
  2. Λιώνουμε την κουβερτούρα σε μπεν μαρί.  
  3. Σε ένα μπολ ρίχνουμε την λιωμένη σοκολάτα, την μερέντα και τα θρυμματισμένα φουντούκια και ανακατεύουμε με ένα κουτάλι ή μια μαρίζ.
  4. Στο μείγμα μας προσθέτουμε σταδιακά τα δημητριακά, ενώ συνεχίζουμε να ανακατεύουμε. 
  5. Όταν ενσωματωθεί το μείγμα μας, παίρνουμε ένα κουτάλι (προτιμότερο της σούπας) και με αυτό βάζουμε από το μείγμα μας σε καραμελόχαρτα που ήδη έχουμε ανοίξει μέσα σε ένα ταψί.
  6. Τέλος τα βάζουμε στο ψυγείο να παγώσουν.
Λίγα μυστικά ακόμα:
  • Η συνταγή που μου δόθηκε πρότεινε, αν θέλουμε, να πασπαλίσουμε τα βραχάκια με τρούφα πριν τα βάλουμε στο ψυγείο. Κατά την γνώμη μου δεν χρειάζεται καθόλου, αν όμως κάποιος το επιθυμεί μπορεί να το κάνει.
  • Για όσους αγαπούν την σοκολάτα γάλακτος, μπορούν να χρησιμοποιήσουν 250 γρ. κουβερτούρα γάλακτος και 125 γρ. κουβερτούρα μαύρης σοκολάτας.
  •  Μπορούμε να τα αποθηκεύσουμε στην κατάψυξη, καλά συσκευασμένα.
Blog Widget by LinkWithin

2 σχόλια:

  1. Να τον χαίρεστε και να είναι πάντα γερός..ωραία τα σοκολατάκια σου!..Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή