Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Οι καλύτερες μου φωτογραφίες - Αύγουστος 2012


Πριν φύγει ο Σεπτέμβρης, αποφάσισα να σας δείξω τις φωτογραφίες που μου άρεσαν περισσότερο, από τις διακοπές που κάναμε στην Πελοπόννησο τον Αύγουστο. Το Πολυλίμνιο ήδη σας το έχω παρουσιάσει σε προηγούμενη ανάρτηση, αλλά δεν μπορώ να μην θυμάμαι την Ελαφόνησο, με τη θάλασσα - πλανεύτρα μάγισσα, που μας καλούσε συνεχώς να κολυμπήσουμε στα γαλαζοπράσινα νερά της, στην παραλία του Σίμου. Ακόμα σας παρουσιάζω λίγο από την λιμνοθάλασσας της Γιάλοβας, όπως φαίνεται από τον χώρο στάθμευσης για την παραλία της Βοϊδοκοιλιάς. Και τέλος ένα ηλιοβασίλεμα, τόσο υπέροχο, που δυστυχώς η φωτογραφία δεν αποτύπωσε την ομορφιά του.

Έχω αρκετές φωτογραφίες από αυτά τα μέρη και από άλλα που επισκεφτήκαμε κατά την περίοδο των διακοπών μας, τις κρατώ με σκοπό κάποια στιγμή να κάνω ανάρτηση για το καθένα από αυτά. Προς το παρόν, σας παρουσιάζω όχι τόσο τα τοπία, αλλά τις φωτογραφίες που στο δικό μου μάτι μου κάτι λένε….

Ελαφόνησος, παραλία Φράγκο - Σαρακίνικο (Σίμος)

Πολυλίμνιο, ο καταρράκτης στην λίμνη Καδή
Πολυλίμνιο
Πολυλίμνιο
Πολυλίμνιο

Λιμνοθάλασσα Γιάλοβας,  όπως φαίνεται από το σημείο στάθμευσης για την παραλία της Βοϊδοκοιλιάς

Λιμνοθάλασσα Γιάλοβας,  όπως φαίνεται από το σημείο στάθμευσης για την παραλία της Βοϊδοκοιλιάς

Το ηλιοβασίλεμα στο δρόμο Σπάρτη – Μεγαλόπολης
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου